Cliiras

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Tacos! <3

Av Clara Zetterberg - 26 augusti 2011 22:47







hejsan!

Idag så har jag varit i skolan som vanligt men äntligen så är det helg så att man kan ta det lite lungt! För mig och många andra så har det varit den första veckan i skolan efter sommarlovet. Jag hoppas att alla har haft det bra i skolan! Idag när jag och Anna kom från skolan så åkte vi till stallet lite så att Anna kunde rida lite och jag tog in en häst och så! Jag har presis ätit tacos, det var super gott. men nu så ska jag snart sova.... 



Godnatt!   <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Zetterberg - 16 december 2011 23:25

Hejsan! nu har jag skaffat ny blogg på devote istället :) http://cliiras.devote.se/ kram clara <3 ...

Av Clara Zetterberg - 12 oktober 2011 19:45


Hejsan! Idag i skolan så tappa jag min telefon i golvet, och den gick sönder! :O Det blir nog att lämna in den på lagning, men jag tror inta att dom kan laga den! Det har inte varit min turdag idag kan man säga!  Kram <3   ...

Av Clara Zetterberg - 5 oktober 2011 17:03


Hejsan!  Idag så har jag varit lie sjuk, men jag gick till skolan ändå :) Vi slutade 13.40 idag. :D  Så då gick jag ner till stan och köpte ny töjning :) Nu har jag 4mm. Sen blir det att kolla på tv med mamma och bara mysa till det lite! Puss på´...

Av Clara Zetterberg - 29 september 2011 22:14


  (Bild på mej i sommras)   Förlåt för att jag inte har varit så aktiv med bloggen på sistone, men jag har haft så mycket i skolan. Idag så fick jag en resväska i present av mamma och pappa för att jag är i Indien den 3 november på min födelsedag...

Av Clara Zetterberg - 23 september 2011 10:19

Idag så ska jag och mamma åka till min syster i Dalby, det ligger typ 10min från Lund, hittade 2 jätte fina bilder ifrån sommaren då dom var och hälsa på oss på kusten :)       (andreas och Ellen)   (Caroline) ...

Presentation


Hej! jag heter Clara och är född 1997 så jag ska alltså fylla 14 i November. Mina intressen är Cheerleading och kompisar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad kommer du göra, kommer du fortsätta kolla på min blogg eller inte? :)
 Följa mig och min blogg.
 Följa mig och min blogg + att tipsa andra.
 kolla lite ibland. ;)
 kommer inte kolla mer men jag kan tipsa andra
 Kolla lite ibland + att tipsa andra..
 kommer inte kolla mer :(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards