Cliiras

Alla inlägg under juni 2011

Av Clara Zetterberg - 19 juni 2011 23:06

  Nu har jag äntligen kommit till Molly! Vi har varit och ätit pizza på Roma, och just nu sitter vi och molar i oss chips! Kram och god natt

Av Clara Zetterberg - 19 juni 2011 11:30

Nu drar jag till bästa vännen Molly. Vi ska shoppa i Borås, bada fixa naglarna och massa mera ;) kommer nog lite bilder och så. Men det blir nog på fredag för jag har glömt min sladd så att jag kan lägga in bilderna ;) KRAM <3

;)

Av Clara Zetterberg - 19 juni 2011 00:18

Hejsan!

Idag eller igår om man tänker på vad klockan är så har jag varit på 90års kalas var vell inte det roligaste man kunde göra idag men som tur var Julia där ;) Kram och godnatt! <3

Av Clara Zetterberg - 17 juni 2011 23:41

Hejsan!

Idag så lurade syrran med mig, bror och hunden miller ut på 5km vandring! Hade inte gjort det frivilligt! Jaja... men nu är jag nöjd, och jag kommer nog sova gott. KRAM och God natt <3

Av Clara Zetterberg - 17 juni 2011 17:33

Hejsan på er!

Idag så har jag åkt till gullholmen, när vi kom fram så åkte vi ut med båten. Och man kan ju säga att det var stora vågor! Det var ca. 2m stora vågor, endel var mindre och några större. Det blåser ca. 15 s/m så att det blåser ju en hel del, hela huset skakar. Syn att jag inte har kunnat ta någon bild men jag var tvungen att holla i mig så kunde inte ta upp kameran.   KRAM

Av Clara Zetterberg - 16 juni 2011 20:29

Hejsan på er allihopa!


Nu ska jag hoppa in i dushen! sen blir det att packa för att:


Imorgon: Gullholmen, sommarstugan

Lördag: Gullholmen, sommmarstugan

Söndag: Ska till Molly

Måndag: Molly

Tisdag: Molly

Onsdag: Molly 

Torsdag: Molly- Gullholmen

Fredag: Gullhomen, sommarstugan

Lördag: Gulholmen, sommarstugan

Söndag: Home ,sweet ,home


Så det är ett tag som jag ska vara borta!   KRAM <3

Av Clara Zetterberg - 16 juni 2011 10:26

  God morgon på er alla underbara läsare!

Tänkte bara visa en bild på mig och sanna på Cheerleading DM i borås 2011:) Jag och sanna och några mer från mitt lag har hoppat upp til ett större lag. Så vi ska böra träna nu om ett tag. Och dessutom så ska jag börja tävla Cheerindividuell, asså jag ska tävla ensam. Det ska bli så kul! Har ni några frågor som gäller cheerleading så svarar jag gärna! KRAM <3

Presentation


Hej! jag heter Clara och är född 1997 så jag ska alltså fylla 14 i November. Mina intressen är Cheerleading och kompisar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad kommer du göra, kommer du fortsätta kolla på min blogg eller inte? :)
 Följa mig och min blogg.
 Följa mig och min blogg + att tipsa andra.
 kolla lite ibland. ;)
 kommer inte kolla mer men jag kan tipsa andra
 Kolla lite ibland + att tipsa andra..
 kommer inte kolla mer :(

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards