Cliiras

Alla inlägg under augusti 2011

Av Clara Zetterberg - 27 augusti 2011 19:27

Nu ska jag och Anna ut och plocka kantaraller!  :D


Kram

Av Clara Zetterberg - 27 augusti 2011 12:55

Nu blir det att åka till bloms och shoppa lite :p kram

Av Clara Zetterberg - 26 augusti 2011 22:47







hejsan!

Idag så har jag varit i skolan som vanligt men äntligen så är det helg så att man kan ta det lite lungt! För mig och många andra så har det varit den första veckan i skolan efter sommarlovet. Jag hoppas att alla har haft det bra i skolan! Idag när jag och Anna kom från skolan så åkte vi till stallet lite så att Anna kunde rida lite och jag tog in en häst och så! Jag har presis ätit tacos, det var super gott. men nu så ska jag snart sova.... 



Godnatt!   <3

 

Av Clara Zetterberg - 25 augusti 2011 20:58

  Nu så ska jag bo hos min kompis anna som bor på landet i en vecka! Då innebär   det:

- Gå upp tidigt för att hinna till skolbussen.

- hästar!  


Och massa annat skojj!

Kram

Av Clara Zetterberg - 24 augusti 2011 18:34

Hejsan!

Idag efter skolan så åkte jag, mamma min moster och hennes familj till mormor och skulle fira henne eftersom hon fylde år igår! Då åt vi smörgås tårta! Den var verkligen jätte god... mums! 


Nu ska jag stretcha lite för att jag måste vara vig när jag ska dansa! 

Kram

 

 
Av Clara Zetterberg - 23 augusti 2011 20:09


  Hej på er!

Idag så var det andra dagen i 8:an :) Efter skolan så var jag med Sanna och sen hade vi cheerträning! :D Nu ska jag hoppa in i duchen och sen ska jag bara ta det lungt! Och idag fyller min mormor år så grattis till henne! Kram... <3

Av Clara Zetterberg - 22 augusti 2011 22:33






Hej på er!

Idag så började skolan! vi fick en ny lärare idag för att vår gamla lärare som vi hade har slutat :(  Men har var facktisk shyst!  :D Har varit roligt att träffa alla idag allefall, roligt att träffa alla nya 7 som kommer! Idag har jag varit med Nora och så var vi med marcus lite ;) och så träffa vi adam och jesper lite också! Men nu ska jag snart sova för att imorgon blir det ju skola igen...  Kram <3

 

Av Clara Zetterberg - 21 augusti 2011 21:28

Hej på er! 

Idag har jag varit med alva :) Vi har kollat på film och bara tagit det lungt idag för att imorgon så börjar skolan, ska bli kul att träffa alla vänner igen :D  Imorgon blir det även att vara med Nora ;)   Puss på´t  ... <3


Presentation


Hej! jag heter Clara och är född 1997 så jag ska alltså fylla 14 i November. Mina intressen är Cheerleading och kompisar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad kommer du göra, kommer du fortsätta kolla på min blogg eller inte? :)
 Följa mig och min blogg.
 Följa mig och min blogg + att tipsa andra.
 kolla lite ibland. ;)
 kommer inte kolla mer men jag kan tipsa andra
 Kolla lite ibland + att tipsa andra..
 kommer inte kolla mer :(

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards